четвер, 9 січня 2014 р.

10 способів зробити свій бізнес зіркою YouTube


     YouTube - це не тільки місце, де можна нескінченно дивитися на котиків. Деякі, наприклад, кидають роботу і починають свій бізнес саме з вірусного ролика на YouTube. Так вчинив Павло Коломин, тепер його бізнес приносить більше 1 000 000 чистими на місяць.

YouTube приваблює в середньому понад 130 мільйонів відвідувачів в місяць. Користуйтеся цим майданчиком для просування вашої компанії і, можливо, скоро ви будете отримувати трохи більше замовлень, ніж три на місяць.

Головне правило
Прагніть зробити так, щоб вашим роликом хотіли поділитися з друзями. Це єдиний спосіб створення «вірусного» відео, коли контент притягує до себе глядачів. Те, що ви знімаєте, більш важливо, ніж те, як ви це робите. Відео з найкращим зображенням і звуком марне, якщо його зміст не буде приваблювати глядача.

Павло Коломин: «Мій друг посварився з дівчиною. І попросив мене допомогти йому помиритися з нею. Ми взяли розкладачку, ліжко, стареньку відеокамеру і зняли ролик у вагоні метро про те, як він, бідолаха, там ночує. Було страшенно весело, з дівчиною він швидко помирився, ролик ми виклали на Youtube, зараз у нього вже 7 000 000 переглядів. Коли ми зрозуміли, що ролик працює «вірусно», тут же приліпили на нього нашвидку збитий бренд «Агентство соціальних провокацій», швидко зробили веб-сайт з такою ж назвою, пішов «сарафан», пішли дзвінки».

1. Будьте розважальними
Це найочевидніше: зробите нудне відео, та його ніхто не подивиться. Смішному ролику простіше стати «вірусним», ніж смертельно серйозному. Ваша компанія повинна володіти почуттям гумору і вміти посміятися над собою. Складно, але можливо.

2. Будьте інформативними
У хорошого ролика має бути якесь «м'ясо». Ви повинні давати корисну інформацію у розважальній манері. Люди можуть приходити заради веселощів, але залишаються заради інформації.

3. Будьте короткими
Вірний спосіб убити ролик - це зробити його занадто довгим. Деякі експерти говорять про те, що максимальна тривалість - п'ять хвилин, але якщо ви можете висловитися про предмет за 20 секунд - відмінно! Не забувайте про обмежений обсяг уваги глядача і передавайте ваше повідомлення швидше і ефективніше.

4. Будьте простіше
Не обов'язково витрачати купу грошей, щоб зробити ролик для YouTube ефективним. Багато компаній схильні до перевитрати коштів на створення роликів, але іноді людина, що говорить на камеру, - це все, що вам потрібно.

5. Не втрачайте фокус
Не витрачайте час на демонстрацію всієї продуктової лінійки. Обмежтеся одним продуктом і розкажіть про його найсильнішу сторону. Один ролик на продукт або функцію - ось правило фокусування.

6. Передавайте ясне повідомлення
В глядача повинно залишитися чіткий спогад: що ви пропонуєте і чому це потрібно. Один із способів добитися цього - застосувати улюблену техніку БМ «Бабуся». Попросіть рідних і друзів описати те, що вони бачили, за допомогою одного речення. Якщо ваше повідомлення можна передати просто і лаконічно, значить, ви не змогли правильно розповісти. Вам треба ще над цим попрацювати.

7. Уникайте нав'язування
Ваше повідомлення повинно бути ясним, але не можна бити ним глядачів по голові. На YouTube ненав'язливість працює краще, ніж грубе просування. Саме тому відео «як це зробити», що показує ваш продукт у дії, зазвичай працює краще, ніж пряма демонстрація товару. Якщо ролик схожий на рекламу, більшість глядачів YouTube відкине його з перших секунд.

8. Слідкуйте за оновленнями
Відео, яке ви створите сьогодні, буде забуте через місяць або два. Ви повинні безперервно оновлювати відеобібліотеку вашої компанії. Якщо на вашому каналі протягом кількох тижнів не будуть з'являтися нові ролики, ви розгубите своїх глядачів.

9. Закладайте можливість для реміксу
Пасивний перегляд відходить у минуле. Тому спочатку треба закладати можливість для реміксу - створювати ролики, які користувачі можуть редагувати, додавати свою озвучку, дознімати сцени. Так ви взаємодієте з глядачем і отримуєте з ним більш сильний зв'язок. Ви даєте йому відчути, що він є частиною процесу і разом з вами домагається успіху.

10. Порушуйте правила
Не вважайте, що всі ці правила вибиті в камені. Це всього лише поради щодо створення успішних роликів. Не бійтеся думати самостійно і діяти по-своєму.

Немає коментарів:

Дописати коментар