Для того, щоб споживач захотів придбати
товар, потрібно розуміти потреби і образ життя споживача. Нижче наведена
Ієрархія потреб по Маслоу, перенесена на рекламні технології.
Перший етап - фізіологічні потреби.
Люди, які знаходяться на цьому етапі, швидше
за все, не володіють великою кількістю грошей. Продукти харчування, житло і
транспорт повинні бути їх головними пріоритетами. Таким чином, вони будуть
купувати дешеві речі, навіть якщо якість цих товарів їх не зовсім влаштовує,
тому що вони не можуть дозволити собі товари більш високої якості. Цих людей
приваблює все, що дозволяє заощадити гроші.
Поведінка людей на всіх етапах життя дуже
добре проявляється в популярному реаліті-шоу “Останній герой”. Тут люди
знаходяться на безлюдному острові, і повинні самі забезпечувати себе житлом,
продовольством і водою. Якщо ви дивилися це шоу, то бачили, що люди відразу ж
після того, як потрапляють на острів починають шукати продукти харчування та
воду. Як тільки вони знаходять їжу і воду, вони починають шукати відповідне
місце і будувати собі житло. Все інше (предмети розкоші), для цих людей в цей
час ще не має значення, оскільки вони знають, що для того, щоб вижити, їм в
першу чергу потрібна їжа і вода.
Другий етап - потреб у безпеці.
Споживачі, які перебувають на цьому етапі
свого життя хочуть відчувати себе в безпеці, як у даний час, так і в
майбутньому. Вони купують речі, які допоможуть їм відчути себе у безпеці,
відеофільми та книги про самооборону, вкладають кошти в пенсійний фонд, для
забезпечення якогось доходу у майбутньому. Вони також купують такі речі, як
камера для того, щоб спостерігати за нянями, доглядають за дітьми, зброю та
системи охоронної сигналізації для захисту своїх сімей та майна.
Третій етап - потреба в любові і приналежності
до якої-небудь групи.
Третій етап - це етап, на якому людина хоче
бути прийнятою іншими людьми. Це можуть бути друзі, сім'я, шановні люди.
Більшість людей не любить довгий час бути на самоті і робить все можливе, щоб
стати приємним для оточуючих людей, особливо для протилежної статі, щоб
забезпечити собі коло спілкування.
Люди, що перебувають на третьому етапі, як
правило, купують такі товари:
1. Журнали і все те, що буде тримати їх в
курсі останніх тенденцій
2. Брендовий і модний одяг, щоб відповідати
навколишнім
3. Парфумерію, косметику та одяг, щоб
привернути увагу протилежної статі і домогтися любові
4. Книги з психології, щоб уникнути критики і
бути прийнятими суспільством.
Четвертий етап - потреба в повазі, у влади і
контролі.
Досягнувши цього етапу, люди починають
купувати речі не тому, що вони їм необхідні і не тому, що хтось сказав їм, що
це потрібно, а тому що їм цього хочеться.
Індивідуальність стає значущою для людей на
цьому етапі, тому що вони задоволені собою, у них є почуття гідності, і вони не
хочуть бути схожим на інших. Ці люди добре одягаються, щоб це помітили і
оцінили, це підвищує їх самооцінку.
Люди на четвертому етапі свого життя хочуть,
щоб інші поважали і цінували їх.
На даному етапі люди купують наступне:
1. Обладнання для роботи і здорову їжу, щоб
стати здоровішим
2. Книги, які допомагають зайнятися власною
справою, оскільки вони хочуть стати незалежними і мати владу і контроль над
іншими людьми
3. Вкладають кошти в бізнес, щоб мати повний
контроль над власними фінансами
4. Косметику, сповільнюючу процес старіння, щоб
краще виглядати
5. Дорогий одяг, автомобілі і т.д., щоб
відчувати себе більш значущими
П'ятий етап - потреба в реалізації
Люди, які досягли цього етапу задоволені собою
і своїм життям. Вони купують речі, які приносять задоволення їм та їхнім
близьким:
1. Предмети мистецтва, квіти, та інші гарні
речі для душі
2. Круїзи і подорожі, заради власного
задоволення
3. Витрачають свої кошти на благодійність і
спонтанні подарунки для інших, так як реалізований людина відчуває задоволення,
коли інші люди щасливі.
У відповідності з цими етапами, знаючи
мотивацію до здійснення покупок, і слід будувати рекламну стратегію.

Немає коментарів:
Дописати коментар