четвер, 9 січня 2014 р.

Правильна підготовка до переговорів


    Проведення ділової зустрічі будується на конструктивній бесіді декількох осіб. Для того, щоб провести успішні переговори необхідно ретельно підготуватися до бесіди з клієнтом: визначитися зі стилем одягу, зібрати всю можливу інформацію про клієнта, поставити перед собою цілі.

Збір інформації
Для ознайомлення з клієнтом необхідно провести дослідження.
Сайт клієнта. Це безцінне джерело інформації про клієнта. На таких ресурсах міститься максимально можлива кількість цінної інформації про компанію. Сайт розповість про географію фірми, про послуги і терміни існування.

Інтерес може викликати і розділ «новини». Тут в основному публікується життя компанії в цілому. Події, які відбулися нещодавно і інформація про плани на майбутнє.
Розділ «партнери» ознайомить вас зі списком клієнтів, які співпрацюють з компанією. Якщо серед них ви зможете знайти кілька клієнтів, з якими ведете співробітництво і ви, то це стане потужним інструментом для ведення переговорів. На сайті можна простежити інтереси компанії та знайти спільні точки дотику, про яких ви зможете поговорити на переговорах.

Соціальні мережі. Інтернет не варто випускати з уваги, він може відкрити перед вами безмежні можливості. Безліч людей ведуть блоги на сайті компанії цілком ймовірно може бути посилання на такий блог. Так само популярністю користується твіттер і facebook.
ЗМІ. Якщо фірма дбає про свій статус та імідж, то відповідно тісно співпрацює зі ЗМІ.

Детально проаналізувавши засоби реклами можна оцінити добробут компанії.

Імідж
У середовищі бізнесу загальноприйнятим вважається діловий стиль одягу. Носити кросівки і джинси неприпустимо. Але з кожного правила є винятки. Для успішних переговорів, необхідно одягатися трохи гірше вашого клієнта. Не слід зловживати прикрасами. Бували випадки, коли директори компаній приходили на переговори в потертих джинсах і витягнутих светрах.

Уявіть реакцію людини, яка прийшла на переговори в дорогому костюмі в цей момент.

Зібравши потрібну інформацію про клієнта, ви прийдете до правильного рішення. Якщо він є серйозною людиною, що займає пост глави компанії протягом десяти років, відвідує семінари, є членом політичної партії і віддає перевагу автомобілі класу «люкс», то потрібно одягнути строгий костюм, брюки і чисті туфлі.

Якщо бесіда проводиться з директором невеликого підприємства, випускаючого молодіжний одяг, то одягніться більш вільно, але тільки в тому випадку, якщо ваш клієнт порівняно молодий. У розмові ви зможете переконати клієнта в тому, що обраний ним напрямок ви повністю підтримуєте.

Якщо доведеться зустрітися з неординарною особистістю, то на допомогу вам може прийти яскравий галстук і модні аксесуари.

Немає коментарів:

Дописати коментар