Проведення
ділової зустрічі будується на конструктивній бесіді декількох осіб. Для того,
щоб провести успішні переговори необхідно ретельно підготуватися до бесіди з
клієнтом: визначитися зі стилем одягу, зібрати всю можливу інформацію про
клієнта, поставити перед собою цілі.
Збір інформації
Для ознайомлення з клієнтом необхідно провести
дослідження.
Сайт клієнта. Це безцінне джерело інформації
про клієнта. На таких ресурсах міститься максимально можлива кількість цінної
інформації про компанію. Сайт розповість про географію фірми, про послуги і
терміни існування.
Інтерес може викликати і розділ «новини». Тут
в основному публікується життя компанії в цілому. Події, які відбулися
нещодавно і інформація про плани на майбутнє.
Розділ «партнери» ознайомить вас зі списком
клієнтів, які співпрацюють з компанією. Якщо серед них ви зможете знайти кілька
клієнтів, з якими ведете співробітництво і ви, то це стане потужним
інструментом для ведення переговорів. На сайті можна
простежити інтереси компанії та знайти спільні точки дотику, про яких ви
зможете поговорити на переговорах.
Соціальні мережі. Інтернет не варто випускати
з уваги, він може відкрити перед вами безмежні можливості. Безліч людей ведуть
блоги на сайті компанії цілком ймовірно може бути посилання на такий блог. Так
само популярністю користується твіттер і facebook.
ЗМІ. Якщо фірма дбає про свій статус та імідж,
то відповідно тісно співпрацює зі ЗМІ.
Детально проаналізувавши засоби реклами можна
оцінити добробут компанії.
Імідж
У середовищі бізнесу загальноприйнятим
вважається діловий стиль одягу. Носити кросівки і джинси неприпустимо. Але з
кожного правила є винятки. Для успішних переговорів, необхідно одягатися трохи
гірше вашого клієнта. Не слід зловживати прикрасами. Бували випадки, коли
директори компаній приходили на переговори в потертих джинсах і витягнутих
светрах.
Уявіть реакцію людини, яка прийшла на
переговори в дорогому костюмі в цей момент.
Зібравши потрібну інформацію про клієнта, ви
прийдете до правильного рішення. Якщо він є серйозною людиною, що займає пост
глави компанії протягом десяти років, відвідує семінари, є членом політичної
партії і віддає перевагу автомобілі класу «люкс», то потрібно одягнути строгий
костюм, брюки і чисті туфлі.
Якщо бесіда проводиться з директором невеликого
підприємства, випускаючого молодіжний одяг, то одягніться більш вільно, але
тільки в тому випадку, якщо ваш клієнт порівняно молодий. У розмові ви зможете
переконати клієнта в тому, що обраний ним напрямок ви повністю підтримуєте.
Якщо доведеться зустрітися з неординарною
особистістю, то на допомогу вам може прийти яскравий галстук і модні аксесуари.

Немає коментарів:
Дописати коментар